El passat 23 d'abril, els nens i nenes de tota l'escola vam celebrar el dia de Sant Jordi amb diverses activitats.
Al nostre cicle, va tenir lloc "la 2na edició dels Jocs Florals d'endevinalles i poesies". Els guanyadors van ser: la Laia i la Inés de 1rA; la Lucia i el Pau de 1rB: la Martina i l'Iker Sánchez de 2nA, i la Clàudia i l'Aarón de 2nB. Tots ells, van obtenir un llibre com a premi.
A continuació, vam participar a la flashmob amb tota l'escola i vam fer l'intercanvi tradicional de llibres.
Ja a la tarda, vam fer dues manualitats de Sant Jordi: un punt de llibre i una estovalla.
Aquí teniu les imatges!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada